Leerlingenvervoer

Busvervoer werkzaamheden door Stichting Leerlingenvervoer

Vahonschool staat bekend om haar vervoer.Stichting Leerlingenvervoer vervoert uw kind veilig van huis naar school en terug, van deur tot deur.Kies voor het leerlingenvervoer en ga met een gerust hart verder met uw werkzaamheden. Als u gebruik maakt van Stichting Leerlingenvervoer hoeft u zich geen zorgen te maken over het vervoer van uw kind.Aanmelden:

info@stichtingleerlingenvervoer.nlVoor meer info bel 0634504715

Wij rijden inRijswijk • Nieuw Rijswijk • Wateringse Veld •  Den Haag Zuid-West • Ypenburg • Leidschenveen

Vervoersbijdragen

Bijdragen in het schooljaar 2023/2024: 1 kind €65,- p/p • 2de € 57,50, 3de € 55,- ( per kind ).Alleen ophalen of afzetten € 57,50 per kind tot 5 km.Rijswijk, Ypenburg, Leidschenveen, Wateringse Veld, Den Haag-Zuid  € 75,- ( Per kind ).( Boven 5 km € 75,- ) Alleen ophalen of afzetten boven 5 km € 65,-

Wij verzoeken wij u om de vervoersbijdragen over te maken op de volgende rekening nummer: NL89INGB0006408857 t.n.v. Stichting Leerlingenvervoer. Onder vermelding van ‘Naam leerling’ en ‘Groep’.